Семінар-практикум для заступників директорів

16 квітня 2019 року в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум для заступників директорів закладів освіти на тему «Формування ефективних стратегій в управлінні закладом освіти в системі інклюзивного навчання».

Метою даного заходу було підвищити теоретичний та науково-практичний рівень заступників директорів із питань впровадження та формування ефективних стратегій в системі інклюзивної освіти; обговорити роль та задачі управлінців щодо створення умов для забезпечення ефективного навчання дітей з ООП; ознайомити із системою роботи закладу з формування концепції інклюзивної освіти через запровадження нововведень в освітній  процес;  активізувати практичні  аспекти в освітньому просторі закладу освіти.

Гостями семінару стали представники відділу освіти Костянтинівської райдержадміністрації: Кабанцева К.В. разом з методистами Годуновою А.І., Вовченко І.В. та заступники директорів закладів освіти району.

Семінар відкрила заступник директора з НВР Бринько Ю.Ю., яка ввела учасників заходу в сюжет вправою «Кораблики очікування». Учитель початкових класів Ларченко О.М. провела «Ранкове коло», яке є запорукою успішного дня в початковій ланці.

Учитель 1 класу Мардашова І.І. під час свого виступу на тему «Досвід роботи вчителів початкових класів в умовах інклюзивного навчання» надала не лише теоретичні аспекти з даного питання, але й поділилася практичним досвідом з проблеми формування компетентнісної особистості учнів з особливостями психофізичного розвитку.

Тему роботи щодо створення умов для забезпечення ефективного навчання дітей з ООП у практичній частині семінару продовжила асистент вчителя Наливайко Л.П., запропонувавши  майстер-клас з синельними паличками. Поробки у вигляді квітів гості залишили на згадку про семінар.

Психолог Колеснік К. М. запропонувала  гру під назвою «Нитка», порушивши проблему інтеграції у суспільство дітей з особливими освітніми потребами; наочно продемонструвала соціальні й емоційні зв’язки, що забезпечують необхідні умови для розвитку дитини. Під час активної співпраці було  створено тематичні колажі щодо алгоритму впровадження інклюзивної освіти в закладах освіти району, ідейний зміст яких полягав у наступному «Адміністрація і педагоги» – описали умови, які будуть сприяти якісному навчанню дітей з особливими освітніми потребами; «батьки» – про  комфортність навчання; «діти» – очікування від перебування в закладі, де впроваджене інклюзивне навчання.

Учитель-логопед  Соболекова О.М. ознайомила зі специфікою роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями та провела вправу «Привітання».

Завершили семінар проведенням техніки для саморегуляції «Літл Чікен», після чого гостям запропонували поділитися своїми враженнями від участі в даному заході. Усі учасники підтвердили думку про те, що  для інклюзивного навчання в початкових класах важливо створити такі умови, за яких усі діти матимуть однаковий доступ до освіти. Це стосується й дітей з особливими потребами. Учасники зазначили, що такий підхід дає можливість усім учасникам освітнього процесу отримати досвід, знання, що сприятимуть подоланню упереджень й дискримінації, формуванню позитивного ставлення до всіх учасників освітнього процесу.

Фотоматеріали можна перглянути тут.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *