Школа молодого учителя

29 березня 2021 року працівники КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників №2» Костянтинівської міської ради провели засідання «Школи молодого учителя» з молодими учителями Новодмитрівського, Білокузьминівського, Марківського ліцеїв та Іванопільського закладу загальної середньої освіти.
У цих закладах освіти на даний час працюють 8 молодих спеціалістів: асистенти вчителів інклюзивних класів, вчителі хімії та біології, української мови та географії.
Присутні обговорили основні проблеми, з якими найчастіше стикаються молоді вчителі: невміння зацікавити, відсутність зворотного зв’язку від класу, одноманітність навчального процесу та монотонність голосу, неорганізованість і інші. Під керівництвом Канурної Ю.В., голови клубу молодих учителів, вчителя початкових класів Білокузьминівського ліцею, педагоги знаходили шляхи вирішення даних проблем.
Далі говорили про те, яким повинен бути сучасний урок. Головне – це навчити учнів навчатися, підготувати їх до самостійного життя у суспільстві шляхом реалізації компетентнісного підхіду до навчання. Присутні розглянули типи сучасних уроків, на що вчитель повинен звернути увагу в найбільшій мірі.
Юлія Володимирівна запросила колег поділитися своєю «родзинкою», методами, які найчастіше і найефективніше використовуються молодими спеціалістами у своїй повсякденній роботі. Було дуже цікаво!
Старкова Ю.В., вчитель хімії та біології Білокузьминівського ліцею, розповіла про метод плейбек-театру, який вона використовує на уроках при вивченні чи повторенні нового матеріалу. Шляхом художньої інсценізації конкретних речей, від квітки до органів людського тіла, розповідей про них у специфічних формах, учні краще запам’ятовують і розуміють вивчене.
Перехід на дистанційне навчання став серйозним випробуванням для всіх актуальних учительських методик. Але, водночас, і стартом для нових нестандартних методів. Адже зацікавити дітей навчанням без особистої взаємодії часто буває дуже і дуже складно.
Вчитися цікаво, коли весело. І тут незрівнянними помічниками стають наукові меми. Мем — одиниця культурної інформації, поширювана від однієї людини до іншої за допомогою імітації. Може бути зображенням або відеозаписом гумористичного характеру. Навіть якщо серед учнів хтось полінується читати параграф, він точно перегляне веселу картинку.
Криленко Л.С., вчитель української мови та літератури Іванопільського ЗЗСО, вважає, що головне на уроці – це розвиток критичного мислення. Вчитель широко використовує метод МЕМІВ як засобу опрацювання змісту твору.
Пархоменко М.В., учитель Марківського ліцею, розповіла про велике значення науково-дослідницької роботи. Її учні вивчають хімію та біологію через практичний порівняльний метод з використанням місцевого матеріалу.
Родзинкою вчителя географії Іванопільської школи Лисенюк Т.В. є те, що вона при вивченні країн світу пропонує учням знайти і представити внутрішню новину з цієї країни. Якщо це США, то на сайтах американських видань за допомогою перекладача учні знаходять цікавинки і діляться ними з своїми однокласниками на уроці. Цікаво? Дуже!!!
Асистенти вчителів інклюзивних класів Колпакова О.П., Жученко А.С., Беднарська Н.О. з ентузіазмом, емоційно розповідали про своїх вихованців; наскільки вірним є те, що вони навчаються у звичайній школі зі своїми друзями і яких успіхів вони досягли.
На завершення, досвідом роботи з молодими вчителями поділилась вчитель вищої категорії, «Старший учитель», учитель хімії та біології Іванопільського ЗЗСО Бондаренко Н.О. Вона дала детальну характеристику найбільш задіяним ресурсам для дистанційного навчання учнів. Присутні почули поради досвідченого вчителя з різних аспектів проходження освітнього процесу.
Зустріч відбулась у творчій атмосфері, цікаво і по-діловому. Молоді вчителі дійсно підвищили рівень своїх знань, взяли до уваги як більш якісно здійснювати навчання і виховання учнів.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *